dissabte, 22 de juny de 2013

PANTALONS CÒMODES


Aquets són els meus nous pantalons per l’estiu.




M’encanta la tela!! La vaig veure en la botiga de teles del poble, on normalment compre tot, tant tela com fils, botons..... i no em vaig poder resistir!!!
És molt fresca i amb una mica d’elasticitat.




Per fer-los vaig utilitzar les explicacions del blog PANDIELLEANDO, que té una entrada explicant com fer-ne uns.
Li vaig fer tant de cas que no vaig pensar que igual jo sóc una mica més alta i tindria que fer-los un poquet més llargs.....




Finalment no m’acabava d’agradar el llarg, ni la cintura em feia una mica massa grossa, així que li vaig afegir una cintura, i ara sí que em queden requetebé!!!


Gràcies Yolanda, m’encanta el teu blog, tens uns idees boniiiiiisimes.



2 comentaris:

  1. M'agraden moltíssim, tant la tela com la forma. Jo tinc pendents de fer-me'n uns però, al final, sempre acabo cosint coses per a la xiqueta i jo no em faig ni les vores dels pantalons ;-) Un beset.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lupe, jijiji be he de confessar que per dins no els tinc acabats del tot!! però des que els he fet no puc parar d’utilitzar-los i sempre em va mal acabar de rematar costures ;)
      A mi també em passa el mateix, sempre estic cosint i pensant cosetes per a elles, però de tant en tant va bé cosir per a nosaltres.
      Aquest pantalons es fan en mitja hora, anima’t i ens els ensenyes!!!

      Elimina

Gràcies per passar pel Blog