dijous, 10 de juliol de 2014

RUMS 28. ESTOIG DOBLE-TRIPLE













 Hola!! Per aquesta setmana porte un projecte molt senzill, un estoig doble com el que vaig fer ací. Però aquesta vegada he deixat oberta la part de dins, així tinc tres espais.

He utilitzat vinil, era d'un cartell que anunciava un grup de música  i un amic me l'ha donat. El repte era si aconseguiria cosir alguna cossa xula amb ell,  i crec que ho he aconseguit.

He fet moltes fotos del procés I estic pensant en fer una entrada explicant com es fa. A algú li interesaria?

Per a veure més propostes passeu-se per RUMS.

Bon estiu!!!



5 comentaris:

  1. Molt xulo aquest necesser! Felicitats! És una molt bona idea per a reciclar tots aquests pòsters que guarneixen les nostres ciutats :D
    Un tutorial dius? Uuuuuuh!! M'hi apunto!! hehehe
    Gràcies!

    ResponElimina
  2. i tant que m'interessa! t'ha quedat molt maco, i genial la idea d'aprofitar el cartell!

    ResponElimina
  3. Que chulo!!! Prometo hacerlo si haces el tutorial.
    Besos.

    ResponElimina
  4. Respostes
    1. Ei !! Moltes gràcies a totes, doncs a veure si trac un ratet I prepare el meu primer tutorial!!!

      Elimina

Gràcies per passar pel Blog