dijous, 18 de setembre de 2014

FALDA REVERSIBLE


Hola! Vaig a intentar participar en el RETO OTOÑO que ens ha propossat el blog "La Porta Màgica" I ahi va el primer que he pogut cosir.

Patró: falda sobre pantalones, paramipequeconamor, l'he fet una mica més llarga per poder utilitzar-la sense pantalons, per llevant estem amb temperatures de 27 graus per les nits. Ufufufuf, més que roba de tardor estic cosint roba d'estiu.


Teles:  wax, tenda física en París. Tela de colorets modes4u.
Snaps: snapclic

Cost: 3€


Les fotos són de diumenge passat.


Amb aquesta calor, evidentment anavem a la platja.


Ens agrada anar per la Marjal. És un paratge espectacular, a l'estiu I principi de tardor, abans de segar l'arròs és quan més m'agrada.

Al fons la Muntanyeta dels sants

Té infinitat de caminets, genial per anar amb la bici I poder parar a observar les aus.  Nosaltres pararem I amb les nenes estiguerem mirant l'arròs, ensenyant-nos on creix, com és I d'on ve.


L'ullal de Baldoví

Si no ho conegueu I esteu prop de València no deixeu de visitar l'Albufera I la Marjal. 100% recomanable per tota la familia.

Ups, per cert, vaig a passar-me pel RUMS a veure les propostes tan interesants que de segur hi ha.

7 comentaris:

  1. xulíssima! les dues teles són boniques, però la de colorets em xifla!! ...i el paisatge... m'encanta!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei hola!!! Que ràpida!! Jeje, sí a mi també m'encanta. De les teles no sabtia dir quina m'agrada més, crec que la portaré molt, I si algun dia ve el fred, amb uns texans o leggins baix I a continuar.....

      Elimina
  2. Ei muchas gracias!!! Me animo para coser mas!!!

    ResponElimina
  3. Que bonita la falda y la localización!
    Las telas son chulísimas!!!

    ResponElimina

Gràcies per passar pel Blog