dimecres, 29 d’octubre de 2014

RAGLAN RECICLADA

Ahi va la meva primera samarreta raglan.


És mitg reciclada, les mànigues i la cintura són d'un vestit premamà que tenia per reciclar.

La tela de color és de Tegidos Marina, València.




Voria fer un vestit tipus globus, però m'ha entrat la por i finalment ho he deixat en samarreta. Simplement vaig descosir les mànigues I amb la resta del vestit vaig treure el patró per a la samarreta copiant-lo.
 És la tercera que em faig, ii encara tinc en ment una quarta!!! En necessitava  ii m'he propossat cosir-les jo.

Salut, vaig a veure que més hi ha pel RUMS.

18 comentaris:

  1. pero muy muy chula con esos pliegues! me encanta!

    ResponElimina
  2. Yolanda!!! Que haces despierta a estas horas!!! Jijijij, mil gràcias viniendo de ti es un super cumplido, me encanta todo lo que haces. Gracias.

    ResponElimina
  3. Me encanta! El color y los pliegles geniales!

    ResponElimina
  4. me encanta ese estampado!!! Y los plieges muy acertados, las raglan me tienen enamorada!

    ResponElimina
  5. Muy original los pliegues, le dan un toque distinto...

    ResponElimina
  6. Respostes
    1. Muchas gracias a todas. La verdad es que con esta camiseta he hecho honor a la frase hecha que dice: "hacer de la necesidad virtud" ya que el tema pliegues no estaba previsto, pero ve mi un poco "obligada" a ello y al final mira tu por donde ha sido lo mejor de la camiseta!!!
      Gracias por los comentarios y por pasar por aquí.

      Elimina
  7. Muy bonita. Me encantan los colores y combinacion

    ResponElimina
  8. Muy bien reciclado. Ha quedado preciosa me gustan las raglán y así anchita me encanta

    ResponElimina
  9. Me encanta!!!! La combinación del estampado con las mangas negras me gusta muchísimo.

    ResponElimina
  10. Pues te ha quedado genial. Felicidades y ánimo para el vestido

    ResponElimina
  11. M'agrada molt com queda amb aquests plegs. I reciclada....genial!

    ResponElimina

Gràcies per passar pel Blog