dilluns, 17 d’agost de 2015

PREPARANT LA TORNADA

Ui ui ui, des del Maig que no feia una entrada.....

Malgrat que he estat cosint i fent un munt de coses, però això de dur al dia el blog no es el meu fort, que vaig a fer-li.....

Bé, hui m'he decidit, així que ahí va, estic preparant la tornada al cole i m'he decidit per cosir-li uns pantalos a R. Vull fer-li'n més però de moment volia provar aquest patró.




En realitat és la mescla de dos; el mono Passerine i el pantaló Sloppy Fit, de l'Ottobre 3/2015.

Els monos no em semblen pràctics però el pantaló no venia en talla petita, així que he agafat la part del mono i li he ficat cintura.

Li ha quedat massa "cagat", però està original.



La tela negra és sudadera d'estiu, he reciclat un vestit meu.
La tela de puntets de modes4U.




2 comentaris:

  1. què xulo!! jo tenia pensat cosir un pantaló amb el mateix estampat, jeje però amb el model relaxed fit de l'ottbre (1/2014) et deixo l'enllaç a una costura que vaig fer amb aquest patró per si t'interessa donar-hi un cop d'ull al model. http://mandarinesalagost.blogspot.com.es/2015/05/adeu-hivern-benvinguda-primavera.html
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Que xulo, m'agrada molt!!! Però de moment vaig a ço fàcil, leggings facilets tallar i cosir.....
    Mil gràcies

    ResponElimina

Gràcies per passar pel Blog